Πλέον μπορείτε εύκολα, γρήγορα & απλά να δηλώσετε τη βλάβη ή το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τον εξοπλισμό σας καθώς και να προγραμματίσετε το ραντεβού συντήρησης σας με μερικά κλικ.
Πώς δηλώνω μια βλάβη ή ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον εξοπλισμό μου
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας πατώντας εδώ.
- Εάν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό παρακαλώ πατήστε εδώ για να δημιουργήσετε έναν.
Στη σελίδα που θα οδηγηθείτε επιλέξτε τη Καταγραφή Προβλήματος – Βλάβης
Εάν το ασανσέρ δεν λειτουργεί, παρακαλώ επιλέξτε το ‘’Εκτός Λειτουργίας’’.
Σε αυτήν την περίπτωση, δεν χρειάζεται να συμπληρώσετε τη φόρμα που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
Στη συνέχεια πατήστε Αποστολή*
Μόλις το αίτημα σας καταχωρηθεί θα του δοθεί ένας μοναδικός κωδικός και το αίτημα θα εμφανιστεί στην δεξιά πάνω πλευρά της σελίδας στα ‘’Πρόσφατα Αιτήματα’’ .
Επιπλέον θα λάβετε email επιβεβαίωσης με την καταχώρηση του αιτήματός σας στο email με το οποίο έχετε κάνει την εγγραφή.
Στη συνέχεια, θα ενημερωθείτε είτε με email είτε με τηλεφωνική κλήση για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης του τεχνικού προσωπικού.
Σε περίπτωση που ο εξοπλισμός σας παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία παρακαλούμε επιλέξτε ‘’Δυσλειτουργία’’
Αφότου έχετε τσεκάρει την επιλογή ‘’Δυσλειτουργία’’ καταγράψτε συνοπτικά τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την εγκατάστασή σας, στη φόρμα που βρίσκεται ακριβώς από κάτω, όπως θα δείτε στο κάτωθι παράδειγμα.
Παραδείγματα Βλαβών
- Αντικείμενα στο φρεάτιο
- Φωτισμός καμπίνας
- Πόρτα bus/θαλάμου
- Πόρτα ορόφου
- Μπουτόν/display
- Θόρυβος/τράνταγμα
- Διαρροή λαδιού
- Νερά στο φρεάτιο
- Ανισοσταθμία θαλάμου (σκαλοπάτι)
- Έλεγχος λειτουργίας τηλεφώνου
- Τάση δικτύου
- Υπέρβαρο
- Πάτωμα
Μόλις το αίτημα σας καταχωρηθεί θα του δοθεί ένας μοναδικός κωδικός και το αίτημα θα εμφανιστεί στην αριστερή πάνω πλευρά της σελίδας στα ‘’Πρόσφατα Αιτήματα’’ .
Τέλος θα λάβετε email επιβεβαίωσης με την καταχώρηση του αιτήματός σας στο email με το οποίο έχετε κάνει την εγγραφή.
Στη συνέχεια, θα ενημερωθείτε είτε με email είτε με τηλεφωνική κλήση για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης του τεχνικού προσωπικού.
Με την υπηρεσία Ραντεβού Συντήρησης της Valsamidis Elevators μπορείτε να προγραμματίσετε το καθιερωμένο ραντεβού σας ανά πάσα στιγμή, ακόμη και κατά τις μη εργάσιμες ημέρες & ώρες της εταιρείας μας με λίγα κλικ.
Πώς προγραμματίζω Ραντεβού Συντήρησης
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας πατώντας εδώ.
Εάν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό παρακαλώ πατήστε εδώ για να δημιουργήσετε έναν.
Στη σελίδα που θα οδηγηθείτε επιλέξτε ‘’Προγραμματισμός Ραντεβού Συντήρησης’’
Στο ημερολόγιο μπορείτε να επιλέξετε τον μήνα & την ημέρα κατά την οποία επιθυμείτε να προσέλθει ο τεχνικός μας για τη συντήρηση του εξοπλισμού σας.
Αφότου επιλέξετε την επιθυμητή ημερομηνία παρακαλούμε επιλέξτε την χρονική περίοδο που θα είστε διαθέσιμοι τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Εάν δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός από πλευράς σας, επιλέξτε το κουτάκι ‘’Όλη την ημέρα’’
Τέλος, θα λάβετε email επιβεβαίωσης με την καταχώρηση του αιτήματός σας στο email με το οποίο έχετε κάνει την εγγραφή.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!
Η ΔΗΛΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ & το ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ θα προγραμματίζονται στις ημέρες & ώρες που αναγράφονται στο συμβόλαιο σας.
Εάν δεν είστε σίγουροι για το ποιες είναι αυτές παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε.
Frequently Asked Questions
Πού μπορώ να δω το/τα αίτημά /αιτήματά μου
Στην αριστερή πάνω πλευρά της σελίδας, μπορείτε να δείτε όλα τα αιτήματά σας, αλλά και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται.
Πού μπορώ να βρω τον κωδικό Πελάτη
Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό πελάτη σας στο πάνω αριστερό μέρος των τιμολογίων, σε διαφορετική περίπτωση παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πότε θα έρθει ο τεχνικός από όταν δηλώσω τη βλάβη μου
Θα ενημερωθείτε είτε με email είτε με τηλεφωνική κλήση για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης του τεχνικού προσωπικού.
Πότε θα έρθει ο τεχνικός από όταν δηλώσω ότι ο ανελκυστήρας μου βρίσκεται εκτός λειτουργίας
Θα ενημερωθείτε είτε με email είτε με τηλεφωνική κλήση για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης του τεχνικού προσωπικού.
Έχω κλείσει ραντεβού για δήλωση βλάβης ή ραντεβού συντήρησης αλλά θέλω να το αλλάξω
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία στα τηλέφωνα
+30 210 4818756 / +30 210 481 57 68